Kjøpsbetingelser
Her finner du våre generelle betingelser, som gjelder alle bookinger hos oss, inkludert booking via våre nettsider. Ved spørsmål ber vi deg kontakte oss via e-post post@spiterstulen.no eller på telefon +47 61 21 94 00.
- Bestilling
Antall personer, pris, losji, samt øvrige produkter og tjenester som skal leveres av Spiterstulen turisthytte fremgår av ordrebekreftelsen som gjesten vil motta etter bestilling. - Prisavtalens gyldighet
De avtalte prisene er bindende for begge parter. Spiterstulen turisthytte forbeholder seg imidlertid retten til å justere prisene som følge av uforutsette endringer i kostnader ved økte skatter og avgifter, eller andre forhold utenfor bedriftens kontroll. - Endring og avbestilling
Hvilke avbestillingsregler som gjelder fremkommer av din ordrebekreftelse. Kontroller alltid hvilke regler som gjelder for din booking. Disse reglene gjelder for avbestilling: Du står fritt til avbestille gratis frem til senest 8 dager før ankomst. Etter dette må et avbestillingsgebyr på 50 % av beløpet på bookingen din betales. Avbestiller du senere enn 24 timer før ankomst (kl. 15 dagen før) må du betale hele beløpet som er angitt på ordrebekreftelsen. - Betaling
Spiterstulen Turisthytte aksepterer betaling fra følgende kredittkortselskaper: Visa, MasterCard, Diners & Discover. Fakturering skal være avtalt i forkant av oppholdet. - Inn- og utsjekkingstider
Bestilte overnattingsplasser garanteres å være klare for innsjekk fra kl. 15.00 på ankomstdagen. Utsjekking er kl. 11 på avreisedag. - Force majeure
Hendelser utenfor avtalepartenes kontroll – for eksempel streik, brann o.s.v. som gjør det umulig å oppfylle forpliktelsene i denne avtalen – gir rett til å heve avtalen uten erstatningsansvar.