Kjøpsbetingelser

Her finner du våre generelle betingelser, som gjelder alle bookinger hos oss, inkludert booking via våre nettsider. Ved spørsmål ber vi deg kontakte oss via e-post post@spiterstulen.no eller på telefon +47 61 21 94 00.

  1. Bestilling
    Antall personer, pris, losji, samt øvrige produkter og tjenester som skal leveres av Spiterstulen turisthytte fremgår av ordrebekreftelsen som gjesten vil motta etter bestilling.
  2. Prisavtalens gyldighet
    De avtalte prisene er bindende for begge parter. Spiterstulen turisthytte forbeholder seg imidlertid retten til å justere prisene som følge av uforutsette endringer i kostnader ved økte skatter og avgifter, eller andre forhold utenfor bedriftens kontroll.
  3. Endring og avbestilling
    Hvilke avbestillingsregler som gjelder fremkommer av din ordrebekreftelse. Kontroller alltid hvilke regler som gjelder for din booking. Disse reglene gjelder for avbestilling: Du står fritt til avbestille gratis frem til senest 8 dager før ankomst. Etter dette må et avbestillingsgebyr på 50 % av beløpet på bookingen din betales. Avbestiller du senere enn 24 timer før ankomst (kl. 15 dagen før) må du betale hele beløpet som er angitt på ordrebekreftelsen.
  4. Betaling
    Spiterstulen Turisthytte aksepterer betaling fra følgende kredittkortselskaper: Visa, MasterCard, Diners & Discover. Fakturering skal være avtalt i forkant av oppholdet.
  5. Inn- og utsjekkingstider
    Bestilte overnattingsplasser garanteres å være klare for innsjekk fra kl. 15.00 på ankomstdagen. Utsjekking er kl. 11 på avreisedag.
  6. Force majeure
    Hendelser utenfor avtalepartenes kontroll – for eksempel streik, brann o.s.v. som gjør det umulig å oppfylle forpliktelsene i denne avtalen – gir rett til å heve avtalen uten erstatningsansvar.